Here we Go

Sunday, March 09, 2008

搬office

上個星期一終於搬咗office,講咗好耐,終於搬咗...
除咗返工放工都用多咗時間,其他都唔錯,個位大咗、食野平咗選擇多咗^^
經過呢兩個禮拜我重新體驗到好多野都要學,要主動諗多啲、適當時候搵人幫手、有時又要自己照顧自己。好似開燈咁,唔係個個都會幫我開燈,新office冇燈真係有啲黑有啲驚,同事借咗份教開燈既紙俾我,因為睇錯自己個位既位置而開唔到燈,周圍咁黑都睇唔到自己部門既同事,所以都係坐係個位繼續做。好彩Carmen見到我幫我開燈,都係自己部門啲人好,真係好感動,佢仲教我開燈,而家我識自己開lu~
來緊可能同Wendy一齊讀Project Management Professional(PMP),遲啲填份form俾公司批,成功而又有位,咁就讀下,連續六個星期六,每堂六個鐘,考埋個試就可以多張Cert,都幾好~本來想搵同學一齊讀,不過算啦,人地讀書都係自己讀。同同事讀都唔錯:)如果睇緊呢個blog既你對個course都有興趣一齊讀,搵我啦~

quote from Yahoo:

MBA:“做正確的事”,下決定,在企業中處於決策層
PMP:“正確地做事”,是依決定做實事,在企業中屬於執行層

對於企業來說,有一個好的決策,當然是很重要,但如何把這個好的決策,貫徹並真正執行好,更重要,否則,決策只是決策,不能自己轉變成現實。

所以,企業需要很多的PMP。

2 Comments:

At 4:12 PM, Blogger ET20 said...

我都有諗過讀, 不過睇完個簡介,話要有management 經驗先拎到cert, 就放棄左...btw, 我地呢個level 係咪已經可以考?!

 
At 11:57 PM, Blogger angel said...

if u have at least 4500hrs project management experience and approved by company, then can get the cert after pass the exam ^^

 

Post a Comment

<< Home