Here we Go

Sunday, February 03, 2008

智慧齒(右上)

30Jan搵牙醫拔咗右上個隻智慧齒,我好驚睇牙,D同事又話好痛,所以真係好驚。我好少出街帶MP3,不過個日都係帶咗,因為我要帶住拔牙...今次個牙醫手勢幾好,一D都唔痛,不過我感覺到D力同見到佢D工具就好驚,一個鐘過得好耐...之後幾日都仲可以返工講野,只係食野痛同未消腫,希望好快好番la~
1Feb係Gina係PS最後一日,又係搬TKO D同事係中環最後一日,唔捨得D同事、心情複雜、驚自己handle唔到D野...而家成日都好睏,訓極都唔夠,可能天氣凍都有關~等遲D我會多D浦頭^^
今晚同Katy睇Drama,期待中...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home