Here we Go

Sunday, December 24, 2006

A New Start

今日終於肯重新寫過個blog lu,希望可以keep住寫...
呢幾日特別掛住grandma,舊年冬至我地仲一齊過,今年佢就走咗,連喊三日,究竟幾時先可以放得低﹖時間,我要時間~
呢幾個月我開始咗做義工,體驗咗好多嘢,因為婚禮,我識到一班新朋友,感覺好好,我想繼續做落去~
仲有我而家鍾意咗釣魚,話說上次同同事釣魚,我條石斑食咗我同事條細魚,我有好大既滿足感,好想再去釣,目標係釣大魚~


今日收到好耐冇見既朋友電話、SMS,又到聖誕,要準備send嘢lu~

P.S. 希望聽日去山區既朋友一路順風,2007見~

2 Comments:

At 1:36 AM, Blogger WHY said...

我都識人玩釣魚, 如果真係有興趣玩到pro, 要花好多時間、心機同金錢呢~~

我就心機欠奉了 ^^"

 
At 12:20 PM, Blogger angel said...

hee...我淨係想釣大魚,唔駛pro既,希望一月尾可以再去釣,如果我又釣到石斑咁我就買魚杆XD

 

Post a Comment

<< Home